Mégse

Új honlap, új logo, új üzenetek

A jelszó: finomhangolás. Ezzel a mottóval vág neki a tavasznak a sikerei csúcsán lévő magyar kajak-kenu – mondja az MKKSZ főtitkára. Schmidt Gábor szerint a legfontosabb üzenet, hogy a siker nemcsak az olimpiai- és világbajnok versenyzőké, hanem életkortól függetlenül mindenkié. Az új mottóhoz pedig frissített arculat is dukál.

Hír

Miért kellett a sportág üzeneteit újragondolni?

Nem mondanám feltétlenül újragondolásnak, inkább újrahangolásról van szó. Nincsenek teljesen új üzenetek, inkább a régiek egészültek ki új tartalmakkal. Évek óta adott volt a mottónk, hogy a kajak-kenu „a győztesek sportja”, ezt alátámasztja, hogy a gyorsasági szakág hosszú évek óta a legeredményesebb olimpiai sportággá teszi a kajak-kenut. Ezt igyekszünk most kiegészíteni azzal a mondanivalóval, hogy a siker nem csak a válogatott versenyzőké, hanem mindenkié, és aki klubjainkon keresztül bekapcsolódik a sportág vérkeringésébe, az olyan pozitív muníciót kap, mely egész élete során útravalóként elkíséri.

Miért szeretné ezt hangsúlyozni a kajak-kenu?                

Tavasszal szeretnénk imázs-kampányt indítani, ennek elemei megjelennek majd az online sajtóban, a közösségi médiában és természetesen az utcán is. A kampány egyik célja, hogy a gyerekek és a szülők figyelmét minél inkább a sportágra irányítsuk. Nem állunk rosszul, eredményes az utánpótlásunk és szerencsére a sportolóink létszáma nőni tudok az elmúlt néhány évben is, de meg szeretnénk mutatni, hogy vannak még szabad kapacitásaink. A magyar kormány az elmúlt néhány évben sok pénzt szánt a sportra és szerencsére a kajak-kenura is. A vízitelepek infrastruktúrája a beruházásoknak köszönhetően sokat fejlődött és a munkák folytatódnak. Nagyon szeretnék, ha a megújult létesítményekben egyre több gyerek jönne.

Nyilván nemcsak a gyerekeket célozzák meg…

Egyre többet foglalkozunk a szabadidős szakágainkkal is. A sárkányhajó népszerűsége folyamatosan nő és a Nemzetgazdasági Minisztérium felkérésére megkezdtük a vízitúra megállóhelyek minősítését is szerte az országban. A természetjárók és a vízitúrázó közösség szerint nagyon jó irányba indultunk el a minősítési rendszer bevezetésének ötletével, számíthatunk rá, hogy ez is hozzájárul majd a sportág tömegbázisának fejlődéséhez. Azt gondolom, hogy szinte minden sportolni vágyónak-, minden generációnak tud a kajak-kenu jó alternatívát kínálni, ezért is kifejező új mottónk, az „Életre szóló siker”.

A kampány miatt változik a sportág arculata is?

Csak egészen kicsit, de igen. A logónk közkedvelt volt eddig is, mert egyszerű és kifejező, ezért nem cseréltük le, de kissé modernizáltuk, lendületesebbé tettük. A sportági PR egyik legfontosabb eleme a kajakkenusport.hu honlap, ami viszont komoly változásokon ment keresztül. Igyekeztünk a jól működő, megszokott funkcióit megtartani, viszont a megjelenése komolyabb, letisztultabb és szerintem jóval divatosabb is lett. Persze nemcsak a dizájn, hanem a tartalom is változik az idén. Tervezzük, hogy a sportág youtube-csatornáját minden saját eseményünk után friss videóval frissítjük majd, a közösségi oldalakon pedig a jövőben még az eddiginél is hangsúlyosabb lesz a jelenlétünk.