Szingapúri meghívás

Két csoport is Ázsiában, Szingapúrban vendégeskedik az elkövetkező hetekben. Babella Balázs meghívására előbb Almási Nándor, majd Hüvös Viktor csoportja vesz részt edzőtáborban az ázsiai országban.

A hét elején kezdte meg az edzéseket Almási Nándor csapata Szingapúrban, ahová az ázsiai ország vezetőedzője, Babella Balázs invitálásra érkeztek versenyzőink.

„Két hétig leszünk Szingapúrban, ahol az edzéslehetőségek, a körülmények fantasztikusak, mindenki kedves és segítőkész. Bár elsősorban nem a vizes edzések miatt jöttünk, már kaptunk hajókat is és túlvagyunk az első evezésen. A programunk továbbra is az, mint ami Magyarországon volt, kondi és futás, általában a Marina Bay felé futunk majd, vagyis a látványra sincs panaszunk” – mesélte világbajnok kenusunk, Lakatos Zsanett, akit az időeltolódás nem zavar, de a párához és a nagy meleghez hozzá kell szoknia.

A versenyző fő célja, hogy kijusson a racicei felnőtt világbajnokságra, edzőjével elsősorban az egyesre helyezik a fő hangsúlyt, de párost is megy majd a versenyző.

„A sikeres idényhez egyébként új motivációt kaptunk az edzőnktől, Almától, csináltunk egy szerződést is, de hogy mi áll benne, azt csak szeptemberben, az idény végén árulhatom el” – magyarázta Lakatos Zsanett.

Almási Nándorék csoportját Hüvös Viktorék váltják majd Szingapúrban.

„Pont jó időpontban érkezünk, hiszen akkor mozdulunk ki, amikor már mindenki tele van az itthoni téli munkával. Mi is ugyanabban az ütemben haladunk, mint itthon: futunk, úszunk, kondizunk, de lesz evezés is a programban – mesélte Hüvös Viktor edző. – Bár az elmúlt hetekben hónapokban betegséggel és sérülésekkel is megküzdöttek a versenyzőim, igazából pozitív vagyok, mert nem zavart bele annyira a felkészülésünkbe, mint gondoltam, szépen haladunk a munkával. A csoportból Tótka Sanyinak lesz érdekesebb éve, hiszen őt a sprintről, a kétszáz méterről kell felhúznom a hosszabbik távokra, de úgy látom, egyelőre zökkenőmentes az átállás.”